0 produs(e) - 0,00 Lei
Nu ai nici un produs in cos!

Moneda

Cannondale

Cannondale

Cannondale! 40 de ani de experienta, inovatii, premii internationale, campionate mondiale si tururi cicliste de prestigiu castigate, furci deosebite... Cam asa se poate traduce Cannondale pe scurt.

Site oficialhttp://www.cannondale.com/

Canal YouTube: cannondale

 

Tehnologii:

 

   Carbon balistic

 

Răşinile pe care le folosim sunt de înaltă durabilitate, rezistente la impact asemănătoare cu cele folosite în construcţia bâtelor de baseball din carbon; uşor, rigid şi conceput să suporte mii de cicluri de deformare. Noi combinăm aceste fibre şi aceste răşini într-o stratificare specială concepută pentru a maximiza calităţile anizotrope (cu direcţie specifică) ale fibrei, creând o structură de carbon care e extrem de uşoară, extrem de rigidă şi capabilă să absoarbă impacturi enorme fără să se deterioreze sau să îşi piardă integritatea structurală.

De-abia după ce un cadru a trecut toate testele noastre distructive şi de rezistenţă la uzură extrem de dure, ne întoarcem şi începem să adăugăm în mod strategic fibrele mai rigide dar mai fragile ale modulului înalt şi supra-înalt doar pentru a creşte rigiditatea şi pentru a regla senzaţia rulajului. Folosind aceste fibre mai fragile în zone protejate ale cadrului şi doar pentru scopul sporirii rigidităţii, fără a ne baza pe ele în ce priveşte rezistenţa totală, am reuşit să creăm cadre super uşoare, super-rigide care sunt şi incredibil de durabile şi sigure. Şi pentru că întregul cadru e creat din această combinaţie solidă şi durabilă, oferă o mai bună durabilitate per ansamblu datorită scuturilor de carbon sau secţiunilor ranforsate.


   Lefty 

 

Mai USOARA

Cel mai uşor sistem Lefty, modelul SPEED Carbon XLR, cântăreşte doar 1250gr. Chiar şi cel mai greu Lefty, având 1445 gr., este mai uşor decât majoritatea ofertelor celor mai uşoare, de curse, ale competitorilor noştri.

 Mai PRECISA

Nu alunecă. Rulează.Inima tuturor modelelor HeadShok şi Lefty e formată din Tehnologia pe 88 de Rulmenţi Ac brevetată Cannondale, care conferă o funcţionare fluidă a suspensiei, indiferent de sarcină. Spre deosebire de furcile normale pe bucşi, frânele puternice, forţele de impact şi virajele nu afectează abilitatea shock-ului de a culisa, ceea ce permite roţii să menţină contactul cu pământul mai bine şi îi dă biciclistului un control perfect.

În loc să alunece pe bucşi precum alte furci, Lefty culisează lin pe nişte rulmenţi ac de mare precizie. Aceşti rulmenţi elimină frecarea şi permite sistemului Lefty să fie activ şi lin pe toată cursa suspensiei chiar şi sub sarcini care ar bloca efectiv oricare altă furcă pe bucşi. O suspensie mai bună înseamnă un control mai bun.

 Lefty e mai PUTERNICA

Greutatea XC întâlneşte duritatea pentru sărituri. Designul inversat neconvenţional al furcii Lefty, cu tija furcii supradimensionată, cu un tub exterior masiv şi coroane duble robuste îi conferă chiar şi celei mai uşoare furci Lefty din carbon puterea de a se lupta cot-la-cot în teste distructive cu furci concepute pentru un uz mult mai abuziv. Testele Bike Magazin (Ger) dovedesc că furca Lefty bate furcile tradiţionale all-mountain şi freeride.

Mai RIGIDA

În ciuda faptului că Lefty cântăreşte mai puţin decât cele mai uşoare furci de competiţie XC, structura ei robustă în combinaţie cu designul montantului ei „pătrat-în-pătrat îi permită să înregistreze în teste valori de deflexie comparabile cu ale celor mai zdravene furci cu ax intern.

 OPIx

Procesul nostru patentat de forjare 3D, folosit pentru piese precum structura OPI picior exterior/clemă, structura OPI picior interior/ax, şi sistemul OPI pipă/tijă furcă, integrează mai multe părţi componente într-o singură piese forjată, reducând greutatea totală şi crescând rezistenţa.

 Design Superior

Designul inversat camă-dublă al furcii Lefty este mai rigid, mai puternic şi mai uşor decât modelele normale cu o singură coroană. Când este integrată cu sistemul OPI pipă/tijă furcă aceasta formează cel mai uşor şi precis sistem de suspensie disponibil pe piaţă.


    Aliaj Smart Formed

 

Rezultatul distilat a trei decenii de experienţă acumulată în construcţia din aluminiu, tehnicile SmartFormed oferă o distribuţie incredibil de precisă a grosimii pereţilor şi a formelor tubulaturii cadrului, concentrând materialul exact acolo unde e necesar pentru a maximiza rigiditatea şi rezistenţa, în timp ce eliminăm fiecare gram nenecesar din structura cadrului. Din punct de vedere intern, toate nituirile sunt realizate prin tranziţii line, conice pentru a elimina schimbările bruşte în grosimea materialului, fapt care cauzează creşterea coloanelor de stres asupra cadrului.

Spre deosebire de sudurile „fine” umplute cu chit şi vopsea ale concurenţei, sudurile fine double-pass brevetate de Cannondale creează cele mai puternice îmbinări posibile. Dacă adăugăm la toate acestea procesul nostru de tratare termică post-sudură, care consolidează întreg cadrul ca o singură piesă, obţinem cele mai avansate cadre din aluminiu.


   Tehnologia Zero Pivot 


Tehnologia face exact ce sugerează şi numele ei – elimină pivoţii tradiţionali pe rulmenţi, şi îi înlocuieşte cu structuri flexibile din fibră de carbon, ceea ce nu e chiar atât ciudat pe cât sună. Creată în mod corect, o structură flexibilă din carbon poate fi proiectată în aşa fel încât să reziste la un număr infinit de cicluri de îndoire, în timp ce elimină greutatea, jocul şi uzura conexiunilor pe rulmenţi. Noi am dezvoltat tehnici brevetate de construcţie din carbon care să permită basculelor cu braţe Zero Pivot să se îndoaie într-o singură direcţie, în timp ce rezistă forţelor de torsiune laterale chiar mai bine decât un pivot cu rulmenţi. Tehnologia Zero Pivot e cea care permite modelului Scalpel să fie nu doar cea mai uşoară bicicletă cu suspensie dublă din lume, ci să aibă şi cel mai bun raport rigiditate/greutate înregistrat vreodată în teste


    BB30

 

BB30 este arma noastră numărul unu.

Ajunsă acum un standard al industriei de biciclete, butucul pedalier BB30 a avut începuturile sale umile chiar aici la Cannondale şi a fost lăudat la apariţia sa de către cunoscătorii industriei. În 1993, Cannondale a schimbat pentru totdeauna industria bicicletelor şi performanţele acestora în bine. Pe vremea aceea am schimbat standardele cadrelor prin externalizarea rulmenţilor angrenajului pentru a obţine un sistem de pedalare mai rigid. Un sistem de pedalare mai rigid înseamnă o eficienţă crescută, şi rezultate îmbunătăţite la nivelul rulajului.

Naşterea Butucului Pedalier BB30

Să nu uităm cum a început totul … În 2000, în timp ce diametrul standard al axului butucului pedalier în industria bicicletelor era încă 24mm, Cannondale a introdus angrenajul integrat prin sistemul nostru Si proiectat în conjuncţie cu o carcasă supradimensionată a butucului pedalier şi un ax de 30mm, reducând mai mult greutatea şi crescând rigiditatea. A debutat în Turul Franţei.

Recunoscând-o ca o îmbunătăţire semnificativă faţă de sistemele cu ax de 24mm disponibile la acea vreme, Cannondale a creat desene tehnice pe care le-a pus la dispoziţia întregii industrii de biciclete şi a brevetat butucul pedalier BB30 ca standard internaţional.

Producătorii de componente şi cadre folosesc tot mai mult standardul BB30 la cererea clienţilor. Rezultatul final e că tot mai mulţi consumatori reuşesc să se bucure de o rigiditate torsională radical îmbunătăţită pentru o eficienţă mai bună a pedalării şi totul cu o greutate redusă. Iar experţii din industrie au ridicat în slăvi virtuţile şi beneficiile butucului pedalier BB30 de-atunci încoace.

„Rezultatele dinamice însemnă mult mai mult decât pot comunica numerele şi graficele. Rigiditatea cadrului şi eficienţa transmisiei forţei de pedalare sunt uluitoare. Cele patru procente câştigate faţă de un sistem de pedalare format din componente normale se simt cam ca trecerea de la un sistem cu pinioane la un sistem cu roată fixă. Cu excepţia faptului că în cazul acesta încă ai o gamă completă de rapoarte din care să alegi. Tot procesul de apăsare a pedalelor a fost atât de direct şi de precis încât de cele mai multe ori m-am trezit folosind două trepte mai mari decât în mod normal. Mă bucuram atât de mult de fiecare ieşire cu bicicleta încât mă întorceam acasă frânt pentru că mă forţasem prea mult; dar gustasem din plin fiecare pedală.

Concluzie? Acesta trebuie să fie calea de urmat în proiectarea componentelor şi cadrelor pentru că felul în care această bicicletă reacţionează la forţa de pedalare este extraordinar. O încântare în utilizare, incitarea de a merge mai rapid şi încurajarea pe care o dă biciclistului în sensul acesta sunt trăsături rare, într-adevăr; se merită să o ai şi numai pentru aceste caracteristici. Însă când adaugi greutatea redusă, finisajul apetisant şi legătura italiană, toate acestea formează un pachet foarte ispititor. Pur şi simplu te face să te simţi mai tânăr. Cum spun francezii, toţi ar trebui să aibă o pasiune: cele mai bune pasiuni sunt întotdeauna scumpe dar merită.” Review: revista Proczcling Magazine 2001. Robert Millar, Tour de France, Campion King of The Mountains 1984.

Industria producătoare de biciclete operează cu o serie de constrângeri care pot sufoca inovaţia.

BB30 este un standard internaţional gratuit pe care atât companiile producătoare de cadre cât şi cele ce produc componente îl pot utiliza pentru a oferi consumatorilor o gamă mai variată şi performanţe mai bune. Multe alte companii de biciclete de talie mondială produc în prezent biciclete folosind standardul acesta pentru a le îmbunătăţi performanţele.

Standardul Internaţional BB30 furnizează specificaţiile necesare pentru o carcasă supradimensionată a butucului pedalier pentru cadrul bicicletei. Acest standard permite utilizarea rulmenţilor capsaţi, Direct-Fit şi a unui ax pedalier de 30mm. Sistemul scade din greutatea totală a bicicletei acceptând un ax de 30mm din aluminiu şi eliminând cupele care ţin în mod normal rulmenţii.

Butucul pedalier supradimensionat al cadrului oferă o suprafaţă mai mare pentru utilizarea unei tubulaturi mai mari ceea ce înseamnă o rezistenţă sporită a cadrului la forţele de pedalare.


      Sistem Integrat (SI)

 

(Si) pentru Şosea

Noi avem o formulă pe care o folosim pentru a-i ajuta pe cicliştii sponsorizaţi de noi să câştige titluri de campionat: Sistemul Integrat. Reducem din greutate, îmbunătăţim rigiditatea şi folosim mai puţine piese mobile în crearea cadrului decât concurenţa

Headset (Si) de Şosea

Am eliminat cupele inestetice. Mai puţină întreţinere. Direcţie îmbunătăţită. Am redus greutatea şi complexitatea utilizând rulmenţi care se presează direct în head-tube.

Şosea şi Munte: Combinaţia BB30/HollowGram: Standardul nostru supradimensionat al butucului pedalier e recunoscut de alţii din industrie ca fiind de cel mai bun soi pentru că reduce în mod semnificativ greutatea fără a penaliza rigiditatea. Adăugând la acesta şi angrenajul HollowGram Si SL, iar combinaţia rezultată reprezintă cel mai uşor şi rigid sistem produs în serie din lume.

(Si) pentru Munte

Cu o integrare dovedită şi o cursă a suspensiei de 130mm, Cannondale poate pretinde că are cele mai uşoare furci cu o cursă mare din industrie. Tehnologia Lefty este mai rigidă şi mai uşoară decât furcile tradiţionale. Având la dispoziţie şi tehnologia BB30/Hollowgram, transferul exploziv al forţei de pedalare ce a fost multă vreme marca distinctivă a bicicletelor noastre de şosea poate acum să te propulseze şi pe trasee montane.

Piesele Forjate Lefty Reduc Numărul Pieselor şi Greutatea:

Utilizarea integrării prin forjare tridimensională în crearea furcii Lefty au redus la jumătate numărul de piese necesare şi au dus la obţinerea unui sistem de suspensie mai rigid, mai puternic, mai integrat.

Integrarea Ax/Butuc Lefty

Am redus cu 70 de grame greutatea ansamblului ax şi butuc trecând la un procedeu de forjare 3D ce combină două piese intr-una singură. Rigiditatea şi rezistenţa sunt şi ele îmbunătăţite.

Pipă/Tijă-Furcă Lefty

Combinaţia dintr-o singură piesă pipă/tijă-furcă necesită mai puţine piese şi reduce greutatea – toate acestea în timp ce creşte rigiditatea şi precizia direcţiei.


   OPI (One Piece Integration)

 

Procesul de forjare 3D patentat Cannondale ne permite să luăm anumite structuri care în mod normal sunt formate din mai multe piese nituite, lipite, sudate sau unite în vreun alt mod şi să le transformăm în piese monobloc.

Forjând piesele dintr-un singur lingou de aluminiu, obţinem o aliniere excepţională a fibrelor, ceea ce face ca piesele să fie mai tari, şi elimină materialul în exces, suprapus sau redundant ceea ce face ca piesele noastre să fie şi mai uşoare.

Această tehnologie ne permite să creăm piese precum structura exterioară tub/clemă a furcii Lefty OPI, interiorul monant/ax al furcii Lefty OPI, piesa pipă/tijă-furcă OPI şi coloana-vertebrală a bicicletei RZ120.


    Tehnologia Micro-Suspensie Save

 

Tehnologia Micro-Suspensiei SAVE reprezintă o serie de patru sisteme de micro suspensie reglate pentru diverse suprafeţe, concepute pentru a reduce şocurile şi vibraţiile drumului.

Prin utilizarea unor stratificări sofisticate ale fibrelor de carbon şi a unor piese din aluminiu prelucrat creăm zone în braţele basculei spate, în braţele furcilor sau în tija şeii care rezistă la forţe laterale în timp ce absorb forţele verticale şi faţă-spate cauzate de denivelări şi vibraţii ale suprafeţei pe care se rulează. Mai puţină vibraţie şi şocuri înseamnă mai puţină oboseală pentru ciclist şi un confort sporit, permiţându-vă să mergeţi mai departe şi mai rapid.

Sistemul aerodinamic SAVE AERO îmbină economisirea energiei prin amortizarea şocurilor cu formele aerodinamice alunecoase. Într-o categorie plină de biciclete aerodinamice

aspre, sistemul SAVE AERO oferă un avantaj clar: amortizând vibraţiile sâcâitoare ale drumului, SAVE AERO vă permite să staţi în poziţia aerodinamică mai mult timp, să păstraţi controlul mai bine pe suprafeţe rugoase, şi să descălecaţi de pe bicicletă mai odihniţi decât concurenţa. Aceasta e arma secretă a lui Chrissie Wellington.

Echipează modelul Slice.

  Sistemul aerodinamic SAVE SPEED concepută pentru competiţii, la fel ca şi suspensia de pe bolizii de Formula 1, caracteristicile SAVE SPEED sunt proiectate nu doar pentru a face bicicleta mai confortabilă, ci mai ales pentru a o face să ruleze mai rapid. Punând accentul pe greutatea redusă şi pe rigiditatea torsională, SAVE SPEED oferă o viteză îmbunătăţită de rulare, o acceleraţie mai bună şi viteze mult mai mari în viraje fără a afecta în mod negativ transferul forţei de pedalare.

Echipează modelele SuperSix EVO, CAAD10, SuperX şi Flash.


   ECS-TC (Enhanced Center Stiffness – Torsion Control)

 

Rigiditatea unui cadru e dată în cele din urmă de cele mai slabe piese componente. Când vine vorba de biciclete cu suspensie dublă, acele părţi slabe sunt adesea rulmenţii link-urile esenţiale care conectează bascula mobilă spate şi triunghiul faţă al bicicletei.

Senzaţia vagă, imprecisă dată de multe biciclete cu suspensie dublă e cauzată de mişcarea şi flexarea subtilă ce are loc în aceste piese conectoare atunci când sarcina purtată de bicicletă oscilează dintr-o parte în cealaltă. Toţi rulmenţii capsaţi individual prezintă un uşor joc lateral atunci când încep să fie supuşi la sarcini laterale normale.

Link-urile şi axele se îndoaie şi se rotesc unele faţă de celelalte, iar toţi aceşti factori mărunţi combinaţi influenţează negativ ceea ce numim Rigiditatea Centrului.

Pentru a crea biciclete cu o Rigiditate a Centrului zdravănă, care reacţionează instantaneu la comenzile biciclistului şi care oferă o sensibilitate şi feedback fără precedent, am conceput un sistem din mai multe piese, eliminând îndoirea şi jocul necontrolat la nivelul link-urilor şi rulmenţilor.

Rulmenţi Dublu-Stratificaţi în Prizele Posterioare ale Pivotului:

La nivelul prizei spate, unde roata previne conectarea celor doi pivoţi printr-un ax, noi punem câte doi rulmenţi în fiecare pivot. Acest lucru creşte foarte mult capacitatea braţelor ascendente ale basculei de a rezista la sarcini de torsiune, creând astfel o basculă spate incredibil de solidă.

Manşon de Strângere a Rulmenţilor Pretensionat:

 În loc să se bazeze pe distanţiere şi şaibe pentru umplerea spaţiului dintre link-uri şi rulmenţi ca la alte sisteme, sistemul ECS-TC are un sistem inovator cu niplu pretensionat. Poziţionat între clemă şi ax, cămăşile manşonului învăluie rulmentul, eliminând orice joc şi permiţând o centrare perfectă a link-ului.

 Sistemul ECS-TC utilizează axe de 15mm pentru pivoţii cheie. Prin integrarea rulmenţilor axelor şi fixarea capetelor axelor, acestea devin o parte structurală a link-ului sau basculei. Conectând în felul acesta cele două laturi ale link-ului sau basculei prin intermediul unui ax duce la creşterea abilităţii sistemului de a rezista la sarcini de torsiune.

Amplasarea Rulmenţilor la Limitele Extreme

La fel cum şi noi avem o mai mare stabilitate stând cu picioarele depărtate, cu cât mai departe se pot pune rulmenţii unul de celălalt, cu atât se susţin reciproc mai bine iar sistemul devine mai rigid. Sistemele ECS-TC amplasează întotdeauna rulmenţii la cea mai mare distanţă unul de celălalt.


 

Produse pe pagina:
Sortare dupa:
Oferta  CANNONDALE TRAIL 16 SINGLE SPEED 2017
1.257,00 Lei 1.479,00 Lei
Mostenirea inaltei performante a Cannondale este evidenta ...
Oferta Bicicleta Cannondale TANGO 5 ASB 2016
2.556,00 Lei 3.195,00 Lei
Cadru Trail 27.5, Optimized 6061 alloy, SA...
Oferta Bicicleta Mtb Cannondale Trail 4 27.5 2016 Verde (Negru-Alb)
2.916,00 Lei 3.645,00 Lei
Linia de biciclete Trail e facuta pentru a aduce amatorii ...
Oferta CANNONDALE 2014 F29 CARBON TEAM NEGRU/ ALB/ VERDE
19.299,00 Lei 26.054,00 Lei
Cicliştii de performanţă şi entuziaştii loiali bicicletelo...
Oferta Cannondale 2015 Supersix Evo 105 Negru (Alb/ Verde/ Albastru)
7.912,00 Lei 9.889,00 Lei
Iti cunosti aptitudinile, te antrenezi de parca ai fi plat...
Oferta CANNONDALE 2016 F-SI CARBON 2 NEGRU (ALBASTRU)
17.996,00 Lei 22.495,00 Lei
Pentru a crea cea mai rapida bicicleta de XC pe care lumea...
Oferta CANNONDALE 2016 JEKYLL 3
9.987,00 Lei 15.980,00 Lei
JEKYLL, bicicleta cu dubla personalitate, iti permite sa a...
Oferta CANNONDALE 2016 SYNAPSE CARBON 105 DISC NEGRU/ VERDE/ ALB
8.996,00 Lei 11.245,00 Lei
Cucereste drumurile nordice. Arata-i soselei cine este sef...
Oferta CANNONDALE 2016 SYNAPSE CARBON 105 NEGRU/ VERDE/ ALB
7.916,00 Lei 9.895,00 Lei
Cucereste drumurile nordice. Arata-i soselei cine este sef...
Oferta CANNONDALE 2016 TANGO 4 GRI (TURCOAZ)
3.249,00 Lei 3.609,00 Lei
Performanta si design-ul specific feminin fac din usoara s...
Oferta CANNONDALE 2016 TRAIL 5 27.5" GREEN CLAY
2.556,00 Lei 3.195,00 Lei
Linia de biciclete Trail e facuta pentru a aduce amatorii ...
Oferta CANNONDALE 2016 TRAIL 6 27.5" NEGRU (ROSU/ GRI)
2.092,00 Lei 2.615,00 Lei
Linia de biciclete Trail e facuta pentru a aduce amatorii ...
Oferta CANNONDALE 2016 TRAIL 7 27.5" ALBASTRU INCHIS (ARGINTIU/ ROSU)
1.916,00 Lei 2.395,00 Lei
Linia de biciclete Trail e facuta pentru a aduce amatorii ...
Oferta CANNONDALE 2016 TRAIL 7 29" ALBASTRU INCHIS (ARGINTIU/ ROSU)
1.916,00 Lei 2.395,00 Lei
Linia de biciclete Trail e facuta pentru a aduce amatorii ...
Oferta CANNONDALE 2016 TRAIL 8 27.5" COBALT (ALB/ ALBASTRU)
1.740,00 Lei 2.175,00 Lei
Linia de biciclete Trail e facuta pentru a aduce amatorii ...
Oferta CANNONDALE 2016 TRAIL 8 29" COBALT (ALB/ ALBASTRU)
1.740,00 Lei 2.175,00 Lei
Linia de biciclete Trail e facuta pentru a aduce amatorii ...

La intersecția dintre pasiune și business s-a născut GoodRide, un proiect al RacingBikeShop.

Pasiune, pentru că doar acele lucruri în care ești implicat nu doar cu talentul tău, ci și cu inima ta și pasiunea ta, vor avea succes. Business, pentru că orice lucru făcut cu pasiune, are nevoie de susținere financiară pentru a putea rezista în timp.

Așa a pornit GoodRide by RacingBikeShop, cel mai mare magazin de biciclete din regiune.

Informatii suplimentare la:

+40 784-259-477

sau

Trimite-ne un mail la:

 office@racingbikeshop.ro